Hello i´m back!

Heysan! Jag ska börja blogga igen! :D DAGLIGEN! Everyday! Japp, jag blev sugen på att börja blogga nu igen när skolan börjat! Jag har haft en rätt sån lång pause kan man säga :P hehe.

I morgon så är det rätt mkt som ska göras.. eller ganska iaf.

Börjar kl 8 som vanligt, och då ska vi vara ombytta och klara. Kl 09:09 starta skoljoggen. Det kommer bli jobbigt eftersom jag är så otroligt otränad! Efter vi sprungit så får man åka hem och duscha. Jag kommer knappast hinna! Sen ska vi ha engelska innan lunch. Efter lunch har jag SO sen slutar jag för jag har ingen HKK den här veckan..
Hem, plugga engelska glosor, äta,iväg på gitarrlektion, Duscha (hinner ju knappast tvätta håret efter skoljoggen).
KANSKE sola solarium! :) Jag solar inte för att bara bli brun. jag ska sola för att må bättre. Man mår bättre av att sola, även i solarium. typ kick eller nåt..

Nu måste jag sova! Somnar jag nu så får jag sova 7 timmar.

God natt alla läsare!

you'r blog is lo lovly (:

I feel sorry for Teresse it must be hard lose a friend to soon but life goes on..



greetings from Mexico ^^




Kom ihåg mig?