Sett Björn Gustavsson<3<3<3<33

Det var ett tag sen jag bloggade. så ska göra en kort sammanfattning.

i Torsdags var jag och Ebba och såg Björn och Gänget.
Det var grymt kul! :D
hihi, det var lite kul, för jag och Ebba hade ingen biljett. Men tjejen i dörren släppte in oss ändå!!!
FATTA! vi fick se hela showen HELT GRATIS! TACK <333 jag lovar, om jag hade sett den där tjejen sen igen när vi kom ut efter showen så svär jag att jag hade kramat och pussat henne xD
Otroligt kul kväll <33333333333<3<3<33333<3


Nu har jag även hoppat av kören också. Så jag kommer inte  vara med på konserten. synd synd!
Men jag fortsätta med kören efter konserten har varit.


Snart är det lov också. skönt! Fast på lördag är det begravning... jobbigt... :/ men men

bäst kväll, tack så himla mycket !! <33333333333333333




Kom ihåg mig?