I'm over the moon, doing my thing

Har faktiskt nästan börjat gilla måndagar nu. Har ju distans och få plugga hemifrån, vilket är en stor lättnad för mig! Skönt och slippa göra sig i ordning också. Kan liksom gå runt hemma osminkad och iklädd mjukiskläder. Slipper även springa iväg och sätta mig på en smockfull buss tidigt på morgonen. Gillar att ha det såhär då man slipper ha ångest för att man ska iväg till en skola fullt med folk,mycket liv och bara...bläha!
Mysigt osminkad och seg.

Hejsan!

Jag har just nu en tävling i samarbete med snowandmotion.se där du kan vinna

en valfri produkt värd 500 kr. Vill du vara med och tävla ? Gå in här http://tinyurl.com/89yas73 för att läsa

hur du går till väga.



Jag ber om ursäkt om du ej vill ha sådana här kommentarer.



Trevlig helg :).

härligt design

sv; va den frågan menad till frågestunden eller va de en fråga jag ska svara på i kommentar? :)

sv: jag tror tyvärr inte att den skulle bli så lyckad utan olivolja:P men olivolja är inte speciellt dyrt och det är verkligen en bra investering då du kan använda den till jättemycket både i skönhetssyfte (håret, ansiktet, kroppen..) och matlagningssyfte:)

sv; jaha, jo jag försöker bli något som heter scene ^^

Och då tänkte jag att jag kanske skulle blogga lite om de då och då ^^



Hoppas du fått en toppen dag! :D

Hej! Ville kika in och berätta att jag har startat en ny tävling precis, där du kan vinna earcuff paket värde 679:- kr! Låter det intressant? Kika in på länken nedan. Om inte? Ber jag om ursäkt och hoppas du har en fortsatt trevlig dag!



Direktlänk till tävlingen: http://awagardi.blogg.se/2012/february/vinn-earcuff-paket-varde-679-kr.html#comment



Kram! http://awagardi.blogg.se - smakprov på det goda livet

Söt blogg! :) Vad gör du, har du lov?




Kom ihåg mig?