Twitter & wordfeud - nörd

Hello folks!
Idag insåg jag hur jävla epic Twitter är. Har haft konto sen början av 2009 men inte förrän NU insåg jag meningen med det. Så har två nya saker jag är beroende av: Twitter och Wordfeud!

Fler som har twitter? Följ mig genom att klicka HÄÄÄÄR! (skriv så följer jag dig tillbaka)

Fler som spelar Wordfeud? Skriv vad NI heter så addar jag :)

moa

svar: klart du får låna en bild, vännen! :)

sv: hihi awesome! C: har lagt till dig nu, säg till då du lagt till mig ^^ kraam!

Det har kommit en skitbra app till android market! Wordfeud Mastermind heter den. Den gör allt automatisk genom att hämta informationen från ditt wordfeudkonto. Hittar alla ord på alla språk och stöder random boards. Jag har spelat massa spel på svenska redan och vunnit alla. :)

Dessutom har jag provat ett fåtal spel på andra språk och där verkar jag vinna alla hittills.



Länk: market.android.com/details?id=se.ballefjongberga.wfmm




Kom ihåg mig?