Inför skolavslutningen.

Eftersom man slutar nian så ska man väl vara lite extra uppklädd?
Jag har redan nu börjat spanat efter avslutnings klänning, skor m.m...
Men det är så svårt!

-

Edit: Läs mitt svar HÄR angående vart klänningarna är ifrån.

-
Några klänningar jag gillade.

































Klänningarna längst ner är mina favoriter! :)


Och så var det skor...































Och smycken! :)


Gillade allting! hm..kommer bli svårt

Vilken sidan hittade du dessa saker??



Hur fina klänningar och smycken som helst!!



Kram

Gillade klänningen längst ner till höger. Den skulle nog passa bra! =)

klänningen längst ner till vänster var jätte fin och skulle nog passa dig! :)

jag tyckte den första och den turkosa klänningen va superfina!! :)

Den helvita klänningen var jättefin!!! Och de tunnaste silvriga dojjorna....:)

OOOJ va fina klänningar!! Jag skulle vilja ha dom alliho! =)



//Sandra Gee

Åh vilka söta klänningar! Den vita längst upp till höger med rosetten var ÜBERSÖT :D

Fin blog förresten :)



//Chiens

Jättefina klänningar och skor :)

vart hittade du kläningarna? :D

och vart finns dom som är tre lika dana?:D

vart hittade du dom tre klänningarna? :)

vet att du gjorde det här inlägget för länge sen men om du kommer ihåg så är jag tacksam :)

Hej, undrar bara vart du hittat alla klänningar? :)

Visst, jättegullig blogg/inlägg osv. Men vad fan är meningen med att lägga upp såna här inlägg om du ändå inte anger på vilka sidor du hittar sakerna. Är det för att du är riktigt egoistisk och inte vill att nån annan ska veta eller vad är det med dig? Hade du varit en bra bloggerska hade du angett bildkällor så att folk som läser din blogg uppskattar den och får ut någonting nyttigt av den. Just nu är den -VÄRDELÖS-

Tack för mitt!

Jag tycker den blåa klänningen va as snygg!

Den skulle jag ha tagit! :)

klänningarna högst upp i mitten, vart är dom ifrån? JÄTTE fina!!

Jätte fina klänningar! var har du hittat dom? :)

Var finns dom där klänningarna? :D

Jag vill gärna ha en av dom , vilken vet jag inte än , HEHE... xD

Men de skulle vara mycket bättre om du skriver var du köpt sakerna! Bara ett tips!




Kom ihåg mig?