Jag har startat en insamling!

 
 

Jag har startat en insamling för Djurskyddet Jämtlands län och försöker samla in pengar till deras katthem som ligger här i Östersund, och skulle bli jätteglad om ni ville vara med och bidra! Allt går oavkortat till deras jobb med hemölsa katter.
 
Jag var på besök hos dom den 3 januari och blev så berörd när jag hörde om deras arbete.
Sen de startade den 1 december 2012 har de räddat och omhändetagit över 500 katter och kunnat gett över 400 katter ett nytt hem. För att kunna finansiera konstnader för lokal, medicin, veterinär, mat m.m. så är de beroende av folks donationer. Bara veterinärskostnaderna uppgår till ca 200 000 kr per år eftersom många katter är undernärd, sjuka eller skadade när de hittas. De även avmaskas, vaccineras, kastreras, öronmärks och veterinärbesiktas. Därför går katthemmet minus för varje katt de tar hand om, men varje krona vi skänker gör skillnad. När jag hörde att de hade så höga kostnader och la ner så mycket jobb, kände jag att jag ville hjälpa till och startade därför denna insamling,

Om du donerar en valfri summa så kan de fortsätta hjälpa katter som omhändetagits från dåliga miljöer och katter som hittats ute i kylan. Varje krona gör som sagt skillnad, så även om du bara kan hjälpa till 10kr så är det tacksamt!
Du kan skänka pengar via något av dessa:

 Swish: 123 441 7655 
Plusgiro: 462706-3
Bankgiro: 449-7459

 OBS: Glöm inte att märka din betalning med "Linns insamling" så vi kan redovisa sen hur mycket vi lyckats samla ihop tillsammans!!


Du kan även besöka deras hemsida för att läsa mer http://djurskyddet.se/jamtland

 




Kom ihåg mig?