En sån sån sån bra dag

igår hade jag min första dag på sommaraktiviteten SNAP. Jag gick ju även det förra sommaren men i år hade jag praktik istället. Tyvärr tog praktiken slut eftersom personalen gick på semester och då kunde dom inte ta hand om någon praktikant, jag blev syssellös igen och blev då erbjuden att få börja på SNAP. så igår hade jag min första dag och det började med Boda Borg. Hade sååå kul och var så roligt att få träffa dom igen, både folk från förra sommaren och de jag gick med på Unga i huset vintern och våren med, men även nya deltagare som börjat denna sommar. Alla är såna underbara människor och det bjuds alltid på massor av skratt. Spelar ingen roll hur du mår eller vilket humör du är på, du blir alltid på brahumör när du umgås med dom :) Jag ser fram emot de tre kvarstående veckorna. 




Kom ihåg mig?