Det går bra nu!

Herre-min-skapare vad bra saker går nu! Förutom att jag har ett jättebra period just nu med mitt mående så har jag dessutom haft så mycket tur! Har fixat mig en praktikplats på första försöket och jag ska även börja plugga till hösten. Trodde jag hade mycket kvar att läsa upp från gymnasiet men det visade sig att jag hade nästan ingenting kvar och kan läsa det sista på ett kick. Istället uppmuntrade dom mig till att börja tänka på att söka en riktig utbildning att börja studera till hösten istället. Så frågan är: VAD vill hag studera? Jag kan välja typ vad som helst nu när det visade sig att jag hade ett nästan fullständigt gymnasiebetyg, jag som trodde att jag hade hur mycket kvar som helst!  Det finns nu så mycket möjligheter att jag inte ens vet vad jag ska välja!

Samtidigt kollar jag efter eget boende, och om några veckor ska jag vara med i ett nytt projekt som kallas Pet-therapy. Alltså djurterapi. Ska bli sjukt intressant. 

Så fyllde jag år i måndags också. Och så har jag lyckats sparat ihop pengar så jag har råd att unna mig en ny dator. (Har levt på en skoldator i ca 7 år). 
Dessutom tittar vi på utlandsresor så det kanske blir en resa till Spanien eller Grekland i sommar också.
Vad har jag gjort för att förtjäna allt?
Antar att hårt jobb lönar sig. Är man duktig så löser sig saker and good things happen to good people =)
Är så tacksam och överraskad. 




Kom ihåg mig?