Summer-Nap

Detta var första sommaren på länge som var sysselsatt varje vecka.
Från början av juni till mitten av augusti så har jag varit med i Snap (summer-nap) som var en sommaraktivitet för ungdomar. 
Det har blivit utflykter i fina vädret, minigolf i spöregn, frukostar med gruppen varje tisdag, onsdag och torsdag, bio, lära känna-lekar, gruppdiskussioner, tankar om framtiden, prat om hälsa, och bl.a en fjällvandring som jag inte var med på. Lärt känna nya härliga människor, haft rutiner, mött rädslor och verkligen haft en lärorik sommar. Så GLAD att jag anmälde mig till detta.
 
Det sköna är att de erbjuder liknande dagaktivitet året runt på Navigatorcentrum, så nu när det är höst så fortsätter jag åka iväg mån-fre och umgås med härliga människor och drar på utflykter m.m. Yoga en gång i veckan och levande verkstad på torsdagar. Ser för första gången verkligen fram emot att det blivit höst!
 
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?