Så ser det ut nu

Oj, hej, hur mås det? Var för evigt man skrev något. Har en känsla av att detta blir ett flummigt inlägg..
Vad har hänt på senaste? Jo man har ju gått och blivit 22. Vilket känns lite som en bluff. Jag 22? Neeej, kan det stämma? Då är man ju övervuxen och grejer, jag känner mig ju fortfarande som tonåring. Tiden går alldeles för fort! Kan ni tänka er att det snart är TRE år sen som jag tog studenten?  Jag kommer ärligt talat inte ens ihåg vad jag har gjort de tre senaste åren. Sen studenten har allt bara varit en dimma. Tiden har gått snabbt medan allt annat samtidigt stått still. Det enda som har förändrats är min hårfärg haha. 
Jag har blivit blond igen, by the way. Det är väl det mest intressanta om mig. Jag svor på att aldrig bli blond igen, sen sist jag var det. Vilket var typ 2-3 år sen? Men nu bara spontant blekte jag håret och måste ju avsluta det jag påbörjat. Har gjort två blekningar och en färgning med askblont. Får se hur det slutar. Tycker det inte är okej som det ser ut nu. Sen efter sommaren blir det väl nån galen färg igen. Har alltid en långtidsplan ;) när man är blond kan man sen ha vilken färg som helst.

Förutom det så är jag fortfarande dagmatte åt världens finaste hund. Annars spelar jag nuförtiden en hel del The Division. Skaffa det om ni inte redan har gjort det!
Peace.





Kom ihåg mig?