hej igen

Ett litet pip från mig.
Känns som jag har asmycket att göra trots att jag egentligen inte har mycket för mig. Har ingen dagaktivitet men har mycket i livet att göra. Kanske bara är jag som har svårt för att få vardagen att fungera, för andra faller väl allt in naturligt. Tycker det hela tiden är något och man hinner aldrig ikapp med allt som ska göras. Så som städning, min bloppis, blogga, sköta om djuren, sköta om mig själv, göra hushållssysslor, försöka planera in med kompisar, hitta på något med familjen, och sen göra saker man själv tycker om att göra. Hur hinner andra människor som har jobb? Och för att göra det hela ännu roligare så har jag ingen energi heller, som de senaste åren. Gah!
 
Jag tänkte att jag kanske kunde lägga upp och sälja genom bloggen också? Kanske borde göra det. Har massor jag vill bli av med.
 
 

Grym hårfärg :)




Kom ihåg mig?