Sommarlov

Jag får ju inte längre sommarlov eftersom jag inte går i skolan, men idag går t.ex. skolan PC på sommarlov. Grejen är att jag inte tycker det känns som sommar alls och känns overkligt att det är juni! Är inte bra att sommaren börjar innan värmen kommer. 
Hur som haver: jag gör inget speciellt just nu. Väntar på att må bättre. Det går ett tag som man inte har någon energi alls och sen vaknar man en morgon och är på kick-ass bra humör. 



Några positiva och negativa saker:

Negativa:
. Det är rekorddåligt väder för att vara juni.
. Känns konstigt att inte gå på sommarlov så har inte så mycket sommarkänslor.
. Jag är inte lika pigg som jag önskar och har inte kunnat suttit ute i solen på kvällarna eller hittat på något med vänner. 
. Jag har ingen aning vad jag ska sysselsätta mig med i sommar.

Positivt:
. Det är ljust hela nätterna, vilket jag tycker är skönt.
. Förhoppninsvis kan vi se fram emot bättre väder snart.
. Folk har ledigt så man har större möjligheter att kunna hitta på något.



Kom ihåg mig?