Min frånvaro

Det har ekat tomt här i bloggen ett tag, och det finns en anledning till det som jag tänkte skriva lite kort om nu.
Skulle vilja sammanfatta allt i någon stil som så här.
Jag känner mig bara ofräsch, trött, ångestfylld och ej mottaglig. Allt känns fel även om inget är förändrat utan det är mitt psyke som
Börjar bli trött. Har det lite mer kämpigt just nu än hur det brukar vara och det är för allt är instabilt eftersom jag ska vänja mig vid nya ämnen som tillsätts just nu in i kroppen. Har plockat bort det preparat som håller ångesten stabil så just nu går jag utan några hjälpmedel villet är det svåraste jag gjort. Som sagt är nytt på väg in i kroppen men än så länge ger det läkemedlet mig inget stöd utan det är snarare rvärtom. Ger mig otroliga biverkningar utöver att jag redan är låg i vanliga fall.
Hade inte tänkt skriva så mycket om det här men blev visst så nu. Jag hoppas på att kunna uppdatera bättre trots att orken och inspirationen just nu är låg.











Kom ihåg mig?