För att få bättre hår

Om det är något jag är nöjd med hos mig själv, så är det mitt hår. I hela mitt liv har mitt hår vuxit väldigt fort och varit tjockt. De flesta tjejer vill ha just långt hår, men för vissa är det svårt att få håret att växa ut utan att det ska bli slitet så man måste klippa av det hela tiden. 
Nu har jag ju haft turen med att mitt hår växer onormalt fort och alltid varit tjockt, men efter att jag har färgat och blekt mitt hår massor så har det blivit väldigt slitet. De tips jag har listat upp här är saker jag själv använt mig av och märkt har funkat för att jag har kunnat spara ut mitt hår trots att de har varit i ett förfärligt skick i början. Använder man sig av detta så går det att spara ut håret och slippa klippa av det hela tiden. 
Längst ner i inlägget har jag länkat alla produkter som jag rekommenderar.
 
 
 
 
Klicka på dessa för att komma till:
-Torrshampoo 
Hårinpackning
 Värmeskydd
 Färgbomb 
 
 



Kom ihåg mig?