Uppdatering

Gör en lättsam och snabb uppdatering

* Jag tycker det är jätteskönt att det håller på att bli höst,
* Jag har gjort så att jag för första gången på 14 år ej har någon skola (eller annat) att behövs tänka på eller oro mig över. Är alltså syssellös på dagarna (stor lättnad)
* Jag vill, men kan inte fota för jag får inte till kameran och tycker det är problem med skärpan/fokusen. Vilket lett till att jag tappar helt lusten till att fota.
* dessutom har jag inte photoshop längre så känns tråkigt att fota när man inte ens har någon bra bildbehandlare.
* Jag har väntat ett år på The sims 4, och nu när det släpptes så hade jag inte ens råd med det. Får inte längre studiebidrag eller något bidrag alls - så jag har inga pengar. Inga pengar = inget nytt simsspel. Fatta vad det kliar i fingrarna när man är världens simsnörd och så får man pengakris JUST när spelet släpps haha.

2 mobilbilder från igår när jag hade tråk och vänta i bilen







Kom ihåg mig?