Mina "Must have"

I tisdags var jag på stan för första gången på evigheter. När jag äntligen hade lyckats tagit mig iväg så passade jag på att köpa alla "måste-saker". 

Kan rekomendera två produkter som har blivit mina absoluta favoriter.

Loreal BB powder är great! Är transparerat puder som tar bort blankheten och gör huden matt. Du kan använda hur mycket du vill utan att se "överpudrad" ut eftersom den är transparerad och lätt. Helt klart min favorit och vad jag kommer fortsätta köpa i framtiden

Garnier Optical Blur är en annan favorit. En kräm som slätar ut ojämnheter i huden, och minskar synligheten av porer. Finns många såna hära krämer, och jag kan säga att denna funkar bäst av de jag provat. Direkt när du applicerar den så ser du skillnad. Först applicerar man sin dagliga ansiktskräm och då blir man oftast helt blank och "flottig" i hyn. Därför applicerar man efteråt denna Blur och huden blir matt, jämn och ser slätare ut. Känns som en foundation fast det bara är en "ansiktskräm". Och det är helt underbar att ha på sig. Världens härligaste. Kan inte förklara, men den är tjock och gör huden SÅ len. Älskar den.
 
Köpte ett läppstift och läppenna i nyansen "nude". Har letat länge efter ett "nude" läppstift utan att hitta en nyans jag gillar. Dessa var perfekta
 
 
 



Kom ihåg mig?