Nice 2 C U

Fattade ni min rubrik ens? Jag hade lite kris där. 
Jag har inte haft någon fritid de senaste dagarna. Jag har suttit och super-duper-pluggat för att avsluta så många kurser jag kan. I helgen så görst jobbade jag. Och när jag var helt slut efter jobbet, så satt jag sen ända till 3 på morgonen och plugga och skickade in skolarbeten. Kommer seriöst inte ihåg sist jag verkligen satt flera timmar i sträck och släppte inte blicken en enda sekund från datorskärmen. 
Sen nu i veckan var jag på skolan för att lämna in skolböckerna för är klar på gymnasiet nu. Känns lite knasigt att vara klar och lämna den skolan efter 4 år. 
Nästa vecka skriver jag in mig på ny skola. Har inte bestämt exakt vilka kurser det blir men vill läsa klart matte B för den är viktig att ha. Sen får jag välja nästan vad som helst! Känns kul faktiskt. Känns inte längre som saker man "måste" plugga bara för att. Nu ska jag välja det jag vill lära mig mer av. Blir troligen lite media och psykologi saker. Webbdesign skulle vara bra att ha också. Är kul att pilla med blogg och hemsidor.






Kom ihåg mig?