Uppskattar inte det jag har förrän det är för sent (hårfärg)

Nu när jag färgade mitt hår mörkrött så tog det typ 4 dar innan jag slutade hoppa till varje gång jag såg mig i spegeln, och tog en vecka innan jag kände mig bekväm. Tycker min nuvarande hårfärg är så fin, men passar typ inte mig? Tycker jag ser så blek och grå ut nu när färgen är mörk. När jag ser på gamla bilder så tycker jag att jag såg piggare ut i t.ex. blont hår, men det ska jag inte skafa igen. Är sjukt svårt att få till en blond färg som ens är fin, och jag blev aldrig nöjd med den jag hade och är jobbigt att sköta om utväxt och allt sånt där. Tycker jag ser allmänt piggare och kryare ut om jag har ljus hårfärg för då ser det ut som man har mer färg i ansiktet. Jag är ju grå/gultonig i hyn så med mörkt hår så syndes det ännu mer. Jag behöver sola! Synd att vi inte har ett solarium där jag bor nu som jag hade där vi bodde förut. Bodde då på en gård där det kostade 1 kr i minuten att sola. Billigaste ever! Nu har jag inte ens tillgång till något solarium om jag inte förstås åker iväg några km. 
 
Tänkte egentligen bara skriva att jag ska jobba idag och kommer ha fullt upp medan andra har ledigt :( Så ni bör tänka lite på mig idag
 
Uppskattar nu hårfärgen jag hade förr..
 

Jag tycker att färgen du har nu passar grymt bra på dig och är jätte fin! :)




Kom ihåg mig?