Jag är 20????!

Holy f*ck. Jag blev 20 år idag. Det låter skitgammalt. Iallafall när man säger "för 20 år sen så blablabla". Kan säga att NU känner jag mig vuxen. Känns konstigt nog större än att bli 18. 
Det beror på: 1, jag är inte tonåring längre så kan aldrig kopplas som barn längre. 2, jag kan köpa på systemet. Känns knäppt att de får sälja mig starksprit. Känns som jag fortfarande tjuvdricker och egentligen inte alls får? Haha. Och 3, nu finns det TYP inga fler åldersgränser som kan stopoa mig. (Förutom 21 i USA och typ nattklubber som kör med 23-årsgräns vissa dagar, om det fortfarande finns?).

Min mamma är så jäkla rolig. Trots att jag inte alls hade tänkt dricka idag eller ta min första tur till systemet "bara för att jag kan" så kom hon hem med en del cider och mousserande vin som vi skåla med. Och hon "var nära på att köpa mig ett presentkort på systemet" haha. Tack för uppmuntran (y)
Hoppas hoppas HOPPAS dock på utgång i helgen! Vill fira lite,lite iallafall.
Det enda som känns lite "sad" är att jag firade ju min 18årsdag i London och sen 19årsdag i Miami (wow är nog inte många som haft den turen?), var typ bara tur för mig att jag fick de resorna just då. Men känns därför lite tråkigt att vara hemma denna gång. I London gick jag på Musikal om MJ, och i Miami blev jag bjuden på middag av söta bloggaren Steffy som sen tog mig till den bästa klädaffärren jag sett.
Detta år blev jag ensam hela dagen, men fick god middag och lite besök av några släktingar. Mycket skratt och presenter :) kan säga att jag snart har en ny kamera (!!!!!!!!!!!!!).

Jag idag





Kom ihåg mig?