Happy Thursday

Idag blev det till att vara i skolan och plugga två timmar psykologi. Älskar det :) Måste vara det mest intressanta ämnet på länge. Efter skola så skulle jag göra ärender på stan, men trots att all shopping redan var väl uträknad så tog det ändå två timmar. Det går inte att bara springa lite snabbt på stan..
Köpte lite grejsimojs till lördag då det äntligen blir utgång igen. Har ju lääängtat ända sen i somras på att få ha en riktig utekväll igen. 
Imorgon blir det att kliva upp 8 för skola, sen hem och vara barnvakt, förbereda jobb och sen får vi se vad jag hinner med. På lördag blir det till att jobba effektivt så jag blir klar redan på dagen så jag kan vara ledig på kvällen och även söndag (y). Behöver lite mer energi för det här känner jag, så hoppas på det bästa..

Skulle göra "läskig bild" i app, men faila





Kom ihåg mig?