Apelsinsockerkaka med glasyr

Igår var sån himla underbar dag! Det bakades sockerkaka och hela familjen satt bara ute i solen och fikade hela dagen. Så underbarrt väder!
Igår vägrade jag jobba när det var så fint väder (tur att man får välja arbetstider själv). Idag måste jag dock jobba,men känns ändå helt okej med tanke på att jag i fredags fick min första lön! Även om det inte är mycket så har jag lyckats dubblera min inkomst denna månad och är SÅ nära på att kunna köpa en nya kamera nu! När jag får mitt studiebidrag den 30e så har jag lugnt pengar så det räcker. Yey äntligen! Hade tänkt köpa en förra året men då åkte jag till Miami istället och använde upp alla mina pengar. Så nu exakt ett år senare så har jag fått ihop pengarna igen - nu jävlar!
Kan säga att det kommer att fotograferas tusen gånger mer när jag har den nya kameran. Då komemr det bli precis som när jag fick kameran jag har nu. Man fotar allt och alla, varje dag. Så när jag har den nya kameran så ska jag experimentera och då dyker det nog upp massor av bilder här också.
 
Provade och fotade dessa bilder med mitt macro-objektiv som jag knappt använt. Blir så läckra bilder!
 



Kom ihåg mig?