Äntligen något som fungerar

Det finns en nyhet som heter Nude Magique CC cream, och det är verkligen en mirakelkräm.
Detta är två krämer som till 100% anpassar sig efter ens hudton. De finns i färger lila och grön, och inte efter "mörk" eller "ljus" hudton. För krämerna passar alla hudtorner eftersom den "förvandlas" och anpassar sig till ens hudtorn istället. Den lila krämen är lite rosatonig och ska ta bort gula och gråa hudtoner. Den gröna krämen är lite mer gultonig och tar bort röda hudtoner. Jag använder mig utav den gröna eftersom jag ville få bort röda partier i huden. Ni vet att man kan bli röd på vissa ställen och även om man försöker täcka med concealer så lyser det röda igenom? Så när man applicerar krämen så är den bokstavligen grön, men efter att man smörjer in den så anpassar den sig helt och hållet till din egna hudfärg och tar bort det röda i huden. Syns inte ens att du har på dig krämen. Jag fullkomligt älskar det och är glad att äntligen hitta något som fungerar! Jag har nu slutet med foundation och andra saker man använder för att jämna ut och täcka huden. CC cream tar istället bort problemet för att bara täcka över det och funkar bättre än alla foundations och concealerr som jag prövat. Så detta är något jag ville rekomendera!
Kostar 169 kr och finns på typ alla ställen där de säljer smink.
 
 



Kom ihåg mig?