Saker om mig

Eftersom jag vill blogga men inte kan just nu, så bjuder jag på några "saker ni kanske inte visste om mig",

. Jag har ätit samma sorts frukost sen jag var typ tio. Hårdmackor, te och juice VARJE MORGON. Hahaha

. Jag färgade håret första gången när jag var typ 9-10 år och har sen dess nästan aldrig haft min natutliga hårfärg igen. 

. Jag har ALLTID bitit på naglarna fast jag tycker att långa naglar är finare. Var inte förrän jag var 18 som jag lärde mig att sluta bita.

. Jag är allergisk mot pälsdjur men katter och hästar är värst. Annars är jag allergisk mot hö, spån och gräs också. 

. Jag äter hellre frukt än godis.

. Det finns två maträtter jag aldrig kan äta längre för jag har "förstört" dom genom att ätit dom nån gång när jag var riktigt sjuk; och de är grillad kyckling och hamburgare man lagar hemma. 

* Jag har haft ångest hela mitt liv (ärvt det för det går i släkten) men de utvecklades inte förrän jag var nio år gammal, och sen när jag skulle fylla 16 så blev jag diagnoserad med det. 

. Jag är en nattmänniska på riktigt, och är jämt trött på dagarna och vaknar till liv när solen gått ner. 

. Jag älskar musik och skulle vilja spela in egna låtar om jag visste hur man gjorde haha. Men har skrivit massor av texter som jag sen inte gjort något mer utav.

. Darin har varit min inspiration sen 2006, men jag har bara sett han två gånger och träffat han 1 under dessa sju år. 






Kom ihåg mig?