Be proactiv

Ända sen jag var 9 år så har jag haft stora acneproblem. Nu har det gått 10 år och problemet har ju blivit bättre, men man blir less när det aldrig vill ge sig. Pga det så har jag fått massor av permanenta ärr som jag avskyr, men jag tänker inte låtas få fler. Har provat hur många olika produkter som helst men eftersom jag inte direkt har mycket pengar så har jag bara provat på billiga saker. Nu tänker jag faktiskt prova något som sägs fungera för miljontals människor. Alla har nog hört om produkten Proactiv. Jag är skeptisk, men har inget att förlora. När jag vann fototävlingen för några månader sen så vann jag även ett presentkort på 3000kr. Så nu tänkte jag börja utnyttja lite av pengarna och kosta på mig detta. Detta gick på ca 600 kr. Om några veckor får vi se om det blev någon skillnad. Jag håller tummarna (Y)
Om man blir fri problemet någon dag så funderar jag på att fixa bort ärren också. Någon som har någon erfarenhet av ärrbehandling? Typ laser eller krämer?
 



Kom ihåg mig?