pigg&glá

 
Vi fick "stämplar" på handlederna när vi gick in på klubben, men dom syndes inte i vanligt ljus. När vi kom in på dansgolvet så förstod vi vad det var för penna dom hade kluddat med, haha.
 
Är så där lyckligt glad idag. Har de senaste dagarna varit hemma från skolan och inte varit ett dugg pigg. Var inte så pigg igår heller så trodde att jag skulle vara tvungen och strunta gå på Cuprum, trots att biljetten redan var betald. Men efter att ha vilat hela dagen så tvingade jag in mig i duschen och gjorde sen i ordning mig och drog iväg. Började hemma hos Moa med chill-dricka och tvspel. Sen var vi ute ca 2 timmar och hann dricka några drinkar och ha det trevligt innan vi drog hem åt olika håll. Idag mår jag strålande och känner mig allmänt glad. Tyckte det var så kul igår och jag är nu laddad med massa positiv energi! Och som tur var så är Moa kvar i stan hela lovet, så då hinner vi hitta på mer skojj :)



Kom ihåg mig?