Bubbleroom

 När man inte har lust att springa i butiker så är det skönt att shoppa på nätet, tycker jag. Men det är jobbigt och beställa från flera olika hemsidor. Då är det bra med t.ex. Bubbleroom där dom har massor av olika kläder, skor m.m. samlade på samma webbutik. Bubbleroom är en sida med stor utbud av kläder , så man hittar allt man behöver på samma ställe. Gillar att deras senaste nyheter är färgglada kläder. Det är en favorit! Och dessa färgglada legging med udda mönster! Äntligen har fler butiker skaffat såna. Tycker det är bland det snyggaste man kan bära just nu. Mer färg ska det vara! (Även om jag själv alltid råkar bara köpa grått eller svart).  En annan sak jag tycker är så dösnyggt är alla kläder med spets! Spets på toppar är fint. Tror jag har råkat köpa endast såna kläder på senaste tiden, haha. Klänningar och linnen i spets är gulligt. 
Ett annat klädesplagg jag aldrig tröttnar på, trots att ett tag så gick varenda kotte runt med det - är baseball plaggen! Baseballjackor är så grymt snyggt så jag ledsnar aldrig på det. Har nog köpt 4 stycken olika. Känns inte som det är något folk använder lika flitigt längre, men de är ju fortfarande snygga. Jag kommer använda mina i alla fall, haha.
 



Kom ihåg mig?