Min livliga (och underbara vecka)

I en hel vecka har jag lyckats hålla igång och mått lika bra som jag gjorde för fyra år sen innan panikångesten bröt ut. Så i en vecka har jag haft fullt upp och inte känt oro alls av att träffa människor eller vara på nya platser. Har då träffat vänner och nya människor och varit på Yran.
 
Torsdag: Jag åkte till Terese för att färga håret. Både hon och jag satte i turkos och lila färg i våra hår. Supernice!
 
Fredag: Började kvällen hos Moa där vi hann dricka några cider. Vi travade sen ner till Yran precis när det började insläppen eftersom Darin skulle spela redan 20:15. Uppskattade att han körde många gamla låter, för de är dom jag kan hela texterna till och de är bäst! Spelningen kändes för kort men kändes bra att efter sju års väntan få se honom IRL igen. 
Efter det kom även Maja till Yran och vi gick in på öltälten, vilket var det roligaste på kvällen. Blev plötsligt mycket roligare nu när man hade åldern inne. Där inne satt vi med ett roligt sällskap resten av kvällen. Gick inte hem förrän de stängde och började kasta ut folk, Haha. Promenerade hem i den varma natten till Moa där vi däckade.
 
Några bilder som Moa fotade från kvällen!
 
 
 
 
Lördag: Vad gjorde jag i lördags? Jo jag vaknade upp med huvudvärk och illamående, men som tur var gick det över på två timmar. Resten av dagen satt jag ute med familjen och spelade spel och hade det mys!
 
Söndagen: Familjen åkte iväg på Teknikland där man fick se gamla bussar,bilar, flygplan och lära sig om hur det var att vara spion på 70-talet. Efter att vi åt tidig middag så åkte vi sen till Furan för bilbingo. (Tradition på sommaren). Avslutade kvällen med filmer hemma.
 
 
Måndag! Jag och Moa träffades för en fika på stan. Gick runt i lite butiker och brände ändå över 300 spänn på småsaker, trots att jag inte skulle. Ska blogga om de sakerna sen. 
På kvällen träffades vi hos Moa och satt ute på en filt och drack cider. När de började bli för kallt så gick vi in och spelade Star wars-spel på Xbox och såg lite från två skräckfilmer innan vi somnade vid typ 3-tiden.
 
Jag tog inga bilder på kvällen, men lånar två från Moas instagram eftersom jag gillar att dokumentera allt haha.
 
 
 
Sen kommer vi till tisdagen! Blev upphämtad där mitt på dagen. Åkte hem och käkade innan min gamla klasskompis Linnea kom på besök. Spelade playstation och svullade natchos till middag. En mysig eftermiddag och kväll :)
 
 
 
moa

Haft himla fina dagar med dig nu, vännen! :)




Kom ihåg mig?