Om jag fick resan

Om jag vinner resan så går en dröm i uppfyllelse. Har hela mitt liv velat åka till USA och nu kan det ske! Om jag vinner resan så åker jag redan i april till Miami Beach, och kommer sen vara där över min födelsedag, faktiskt så precist hehe. Men förutom att det skulle vara en dröm som blev sann, så skulle jag samtidigt möta (och övervinna) många rädslor, så som: nya platser, mycket nytt som sker och lång flygresa. Kommer ha ångest pga rädslorna, men kommer vara så jävla lycklig så kommer kunna övervinna ALLA rädslor jag har! I don't care om jag får panikattack 10 000 meter upp i luften. Skulle vara så jävla värt det för resan är en dröm!

Hoppas, hoppas att jag vinner. Tänker fan inte på nåt annat haha. Men vi är som sagt 14 stycken som tävlar, så det är ca 7% chans, om man kan räkna så. Men håller tummarna! :) skulle vara något att se fram emot och vara en drivkraft för mig så jag orkar med allt i skolan och studenten.




Kom ihåg mig?