JAG BLEV EN AV DELFINALISTERNA!!

 Ni visste nog inte det men jag deltog i Gillette Venus tävling på Instagram där man skulle fota vädret. Vinnaren vinner sen en resa till Miami värde över 40 000 kr! JAG BLEV EN AV DELFINALISTERNA!!! Det var en domare i Rio som valde min bild igår (samma bild som är i inlägget här nedanför på bloggen).
Känner mig så otroligt hedrad att dom valde MIN bild av alla 4000 bilder som var med och tävlade! Så nu är vi 14 stycken delfinalister, och den 11 februari så får vi veta vem som vinner resan!! Är så jävla spänd att jag smäller av! Har alltid velat åka till USA! 
Om ni vill så får ni gärna gå in på deras hemsida på facebook och "gilla" min bild. Och om ni har instagram så får ni gärna gå in på min instagram och gilla min bild där :)  Heter Lindzan på Instagram.
 Klicka HÄR för att komma till deras sida på facebook. Men det är inte den med flest röster som vinner, men skulle vara roligt om ni ändå ville lajka min bild :)
 
Här är tjejen som valde min bild och hennes motivering.
 

Vilken fin blogg av en sån fin tjej!
Kolla gärna in min och lämna gärna en liten kommetar så gör du mig riktigt glad!

Ha det bra! <3

Gud va kul! :D Hoppas du vinner!




Kom ihåg mig?