11 dagar kvar istället för 5

Åh jag har haft nedräkning på hur många dagar det är tills dom berättar vem som vinner resan till Miami, och nu fick jag ett mail från dom att vi måste vänta en vecka extra! Jag går runt och är så nervös och spänd och tänker inte på något annat, och nu måste jag vara nervös en vecka längre, haha! :( 
MEN jag har en bra nyhet också! Anledningen till att dom skjuter upp det en vecka är för att dom ska hålla ett vernissage i Miami där dom ska visa upp våra bilder! Så dom ska anordna ett vernissage där i Miami där våra bilder komma visas upp och sen ska en domaren som bor i Miami visa upp det vinnande bidraget och det kommer filmas och lägga upp på deras sida.  Det känns kul att få min bild uppvisad för ännu flera. Känner mig otroligt hedrad att blivit vald och att få min bild att synas. 
 
Så nu får vi räkna ner från 11 dagar istället för endast 5..
 
Tumblr_mha5dvt49v1rfrwggo1_500_large
Miami_large
 
 
 
 



Kom ihåg mig?