Om vistelsen i Sundsvall

Jag har varken haft tid eller energi för att blogga den senaste tiden. Kan bli så ibland. Men jag tänkte lägga upp bilder från vår mysiga helg i Sundsvall som vi hade. Alla hade tagit ledigt på fredagen så vi kunde åka mycket tidigare. Men vi kom ändå inte ner till Sundsvall förrän vid middagstid. Då checkade vi in på hotellet (som jag tycker är det finaste hotellet jag sett) och gick sedan på en kinarestaurang för att fira pappa som just den dagen fyllde 50. Jag måste skriva lite mer om hotellet. Det kändes som att man bodde på ett gammalt slott. Var så otroligt fint, vackert och mysigt. Vackra stentrappor och målningar i taket. Vårt hotellrum var två rum som var kopplade till varandra och badrummet var det finaste badrummet jag upplevt när jag bott på hotell. Frukostbuffén tycker jag också var den bästa och de hade till och med nutella, mums!  Kändes som man bodde i Paris.

Lördagen spänderade vi på Birsta med massa shopping! Dock är det svårt när man är ett stort sällskap att hinna med så många butiker, så hann bara med 3-4 klädbutiker. De har ju så många butiker så skulle behöva flera dagar på mig. Blev ändå några plagg. Avslutade kvällen med att gå på en grymt fin restaurang. Var kul att få gå på en riktigt dyr där det gällde att vara uppklädd för att besöka också. Godaste maten, ever!
Blev massa mys på fina hotellrummet sen resten av kvällen. Dagen därpå hann vi en snabb runda till Birsta och Ikea innan vi åkt hem på söndagen. Var otroligt mysig helg!
 
 
 
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?