mitt vackra svall

När jag för någon vecka sen stod och väntade på skjuts hem, så kom det fram en dam till mig och sa: "Jag brukar inte gilla färgat hår, men jag måste bara säga att ditt hår var så otroligt läckert! Jättesnyggt".
Det gjorde min dag det. Skitkul att hon till och med kom fram och sa det till mig.
Även om jag själv tycker mitt hår inte är så himla snyggt längre nu när färgerna har börjat rinna ur och jag har en dm mörk utväxt hehe. Måste lägga i färg igen. Som tur var så är det "modernt" med utväxt idag. Folk färgar ju t.o.m. en fejkad utväxt för det är "inne". Är det som ombre handlar om. Men min naturliga utväxt är inte så rolig hehe. Dessutom tycker jag att mitt blonda har gula nyanser i sig, trots silvershampoo. Jag är frustrerad och blir aldrig nöjd med mitt hår haha.
 
Hade gjort en fin sorts fransk fläta, men när jag kom hem i slutet av dagen så hade den fallit så såg inte lika snyggt ut när jag skulle fota hahah.
 
 



Kom ihåg mig?