Shoppat en del nu

Jag skrev förut ett långt inlägg om vad vi hade gjort idag, men sen försvann det innan jag hann publicera det :( Eftersom jag bloggar genom mobil så är det lite jobbigt att skriva om allt, så jag ska göra det lite kortfattat.

Steffy gav oss en lista på butiker och restauranger att besöka, så det var det vi sysslade med idag. Hela dagen var vi ute och vandrade från butik och butik. Shoppade bland annat på Forever 21 <3 bästa affären! Var förresten ganska billigt där. I London var det dyrt på F21 men här i Miami var priserna mycket lägre! Köpte jättefina saker som jag kan visa när jag kommer hem till Sverige.

Så besökte vi ett ställe där dom hade fullt med choklad och glass. Det var paradiset!! Sen nu ikväll så fortsatte vi med shoppingen och jag skulle vilja visa er allt, men sparar det tills jag kan ladda in bilderna på datorn först och sen ladda upp som vanligt på bloggen :)

I morgon är vår sista hel-dag här, så ska shoppa så mycket jag bara kan och sen bränna mig i solen för att hinna bli brun, hahah! :)

Vad jag hunnit shoppat än så länge




Kom ihåg mig?