Äntligen mot ljusare tider

Efter veckor av upp och nergångar så har jag tagit mig upp i morse och haft en hyfsat normal dag. Varit iväg på Feldenkrais (typ sjukgymnast) och var sen på skolan för att presenterat mitt projektarbete som vi hållit på med sen i höstas. Det där stora projektet som alla 3:or måste göra. Så nu kan jag äntligen släppa det. Nästan. Ska bara skicka in det också.

Skönt med fredag nu. Då har jag tid för att blogga och göra klart arbeten :)

"Tagen på bar gärning där jag sitter med den blåa gitarren i famnen och med flyktvägen blockerad. Min högsta önskan att smälla av och vakna upp någon annanstans, i en trygghet långt borta från allt som heter nutid..."

Vill du läsa hela historien?
Besök believethis.blogg.se

vilket snyggt hår du har! :D

fina bilder!




Kom ihåg mig?