Risig

Ni får ursäkta mina risiga och trista mobilbilder - men jag har verkligen ingenting att bjuda på just nu.
Har faktiskt lagt så mycket energi på att få livet att rulla på just nu, att jag knappt haft tid för något annat så som blogg eller dator överhuvudtaget. Har ju fått allt att rulla på nu faktiskt, så har då orkat klivit upp på morgonen, varit i skolan osv osv. Det känns som att det börjar lösa sig och bli bra nu!!

Lite så här spontant vill jag tillägga att jag avskyr mitt hår just nu. Har inte färgat det (förutom topparna) på hur-länge-som-helst. Så det är min naturliga hårfärg som jag har just nu. Jättetrist. Har hår-ångest! Får det typ jämt, haha. Klarar verkligen inte av att ha "vanligt" hår. Är typ det tråkigaste som finns.
Behöver förändring.. HÄR SKA BLEKAS!
 
Några dagar gamla bilder, faktiskt..

Eh, jag gör också bara mobilbilder :D

Förstår precis vad du menar!
Har varit dip-dye frälst i ett år nu. Gick tillbaka till helfärgat hår i några månader, men gjorde sen om allt eftersom det var så snyggt och kul att experimentera med färg!
Hoppas du blir nöjd med dina resultat och det ska bli spännande att se hur det blir :D !




Kom ihåg mig?