Had a bad day

Tydligen så funkar inte telias nät nånstans i sverige just nu, så jag bloggar från mobil.
Ville bara skriva lite kort om dagen..
Var på hälsocentralen, fick panikattack JUST DÅ , helt oväntat, utan anledning.
Fick då höra ångesten är något jag ärvt. Så jag kan inte göra något åt att jag fått det. Jag får lära mig att leva med det. "Du ska acceptera ångesten och vara stolt över den. Den är en del av dig. Du kommer få panikattacker,men det ska inte styra dig. Den är en del Linn".

Varför var just jag tvungen att ärva det? Två genorationer bakåt misstänker jag att det är från.. Jättejobbigt att leva med det, för det sätter stopp för mig. Har redan ångest och orotankar om studenten för är så nervös för hur mycket folk det konmer vara där! Dumma dumma ångest.. Man vet inte hur det är om man inte själv lever med det.. Godnatt!




Kom ihåg mig?