Beställde hem dom!

Kunde inte hålla mig, så jag beställde hem skorna iallafall! Fick ju sån grym rabatt på dom så var ju värt det! :) Egentligen kostar dom 500 kr, men jag fick köpa för 150 kr tack vare sidan jag tipsa om förut ^^ Såg att dom även säljer såna skor på Nelly just nu på deras stora rea. Men där kostar dom 250! Så 100 kr dyrare.
Älskar denna sida som gör att man tjänar massor :)
Om ni inte är medlem än, så lämna eran mail så skickar jag inbjudan! Alla som registrerar sig får även 50 kr att handla för!
 
FESTSKOR - NELLY TREND / CARLA - NELLY.COM

Hej, hjälp mig gärna med att komma igång med bloggningen igen genom att komma med rubrikförslag. Kika in och läs mer om hur jag menar! :)

sv: allt bra med dig idag?

Grymt snygga!!

Kul att shoppa :D

Bjud in mig :D




Kom ihåg mig?