Älskade höst!

Var en dålig start på dagen idag. Har inte varit på skolan på nästan en vecka, och även denna morgon så kändes det jobbigt. Bestämde mig ändå för att åka till skolan. Vi hade först möte ang projektarbetet vi ska ha nu i trean. Jag måste skicka in min idé NU, för tydligen var det sista dagen idag! Hoppas på att min idé duger..
Efter det så hade vi fotolektion och då begav jag mig ut för att fota. Var ju underbart väder idag så det var ju helt perfekt! Promenerade ner till stan och fotade, gick på affären och köpte saker så jag kunde baka cupcakes. Åkte hem och spenderade några timmar med att baka! Var kanonkul att få göra något annat för en gångs skull. Ikväll har vi haft middagsgäst, och nu ska jag plugga till SO-prov. Så dagen började dåligt men slutade bra! Vilken tur..
 
Två bilder jag fotade idag.

vilka vackra höstbilder :D




Kom ihåg mig?