Vakna med the voice

Satt och kollade på Vakna med the voice i morse när deras dagliga "hotell-tävling" dök upp. Dom ringer till ett hotell i nåt land och så ska dom prata och slänga in titlar på olika sånger från någon speciell artist. Jag kollade samtidigt som jag typ halvsov, så sa dom "Idag ska ni verkligen ringa in för att få vinna ett grymt pris". Jag tänkte inte så mycket mer på det. Så ringde han, och den första titeln han sa var "Baby" och då flög jag upp och skrek "DET ÄR JUSTIN BIEBER". Så slog jag numret och ringde. (första gången jag kunde svaret på nåt sånt haha).  Var upptaget hela tiden. Eftersom det var upptaget så ringde jag några gånger. Slutade med att jag hade ringt 21 gånger men inte kommit fram en enda gång. Var många som ringde idag. Dom drog en vinnare, och så fick man höra vinsten....få två biljetter till Oslo och få gå på en spelning med Bieber och träffa honom personligen. MAYGADD! Dock så ska dom dra en vinnare några fler dagar denna vecka och sen ska dom tävla, så bara EN kan vinna. Tror inte jag ska försöka något mer för kommer ju vara ganska svårt.
Men hade ju varit lite nice att få träffa honom personligen liksom. Face to face.



Kom ihåg mig?