SUG MELODIFESTIVALEN!

Grattis Loreen!
Jag kunde inte vara mindre intresserad av alla dessa statusar och bloggningar om detta!
JAG STÖR MIG! :D Haha måste få avreagera mig. Flera miljoner såg nyss händelsen på tv och ändå ska ALLA skriva "Sverige vann!". Okej, de 100 första har redan spamat ner och förstört facebook med det. Såklart ni får vara glada :D Men skriv inte "Sverige vann!" för det vet vi redan................. Haha orkar bara inte att varje status som dyker upp så har alla skrivit exakt samma sak. Det är samma när det snöar ute.. De 50 senaste statusuppdateringar består utav "Det snöar!". Typ "Nähhäää???" :O  Skriv att ni är glada att Sverige vann. men att säga att vi vann är som att säga att snön är vit! Hahah. Ååh jag orkar inte. Har precis genomlidit 3 timmar av skit-musiken och nu ska alla fortsätta med det på facebook :( Har lust att radera alla som lägger upp låtar från melodifestivalen eller ska fortsätta skriva "SVERIGE VANN" på facebook.. Seeriöst. SÅNA SOM NI FÖRSTÖR FACEBOOK!.

393230_280688438647127_1332496687_n_large
Tumblr_m4lrnk5jtf1rwvt75o1_500_large
Homerfinger_large



Kom ihåg mig?