i'm gonna make a change

Har precis bestämt mig för att göra något nytt med mitt hår nu. hehehehehehehe....
-
Tumblr_m44mdgnyuh1rso38no1_500_large
Dip-dye-hair--large-msg-133669105475_large
Tumblr_m0dfq0zjxv1qbezbuo1_400_large
Dip-dye-delight--large-msg-133572254998_large
Tumblr_m37x9nvbx01r8l0q7o1_500_large
Bilder från weheartit.com

Okej, tack då vet jag! :-) Åh ska du slänga i någon rolig färg?! Vad blir det för något?! Jag själv är supersugen på att färga håret rosa som Charlotte Free. Synd att jag har så kort hår annars hade jag dip dyeat mitt! Kram, Jenny

sv: Det gör inget med reklamen. Jag tycker det är kul bara men jag tänker tyvärr inte köpa något just nu. Jag håller på att spara mina pengar till en stockholmsresa jag ska göra i början av sommaren. :) Men fin blogg du hade i alla fall! :) Kram!

Hej sötis super fin blogg du har vad händer imorgon?

Kram<3

Vad hade du tänkt dig?




Kom ihåg mig?