Haft ett liv.

Haha, rubriken.. Men jag har uppdaterat dåligt för har knappt hunnit suttit vid datorn. I måndags satt jag och förberedde ett skolarbete mellan 21-02. Sen sov jag, vaknade upp för ny skoldag på tisdagen och jobbade sen igen hela förmiddagen. Hade redovisning vid lunchtid och åkte sen hem. Jag somnade DIREKT när jag kom hem igår, tisdags och sov till 21 då jag vaknade och kollade på desperate housewives. Sen såg jag big brother, duschade, och gick och somna igen. När jag vaknade nu i morse så kände jag mig DÖD. Helt utmattad, hade ont i hela kroppen och kände mig sjuk. Så idag var jag tvungen att vara hemma och vila, för är helt död i kroppen och helt yr.
Därför har jag inte orkat blogga eller så, för lägger jag min tid på skolan så orkar jag inte med något annat.
.
En bild från igår..



Kom ihåg mig?