Smått ledsen chey

För snart två veckor sedan gjorde jag en beställning från Nelly.com, där jag bl.a. beställde en klänning som jag skulle ha på examen (vilket är IMORGON). Hade även beställt tre andra varor därifrån som var väldigt viktiga.
Elva dagar efter att jag gjort min beställning fick vi ÄNTLIGEN hem paketet (jag och syrran beställde tillsammans). Min syster hade fått alla sina varor, och jag hade fått en enda!
-
Tillsammans med paketet fick jag ett brev där det stod att dom trodde dom hade haft fler antal av varorna hemma, men det stämde inte. Så när jag beställde stod det att dom hade varorna hemma, men det hade dom inte. Så elva dagar senare fick jag hem ett brev där dom meddelade mig det. Två dagar innan examen! Den där klänningen skulle jag ju ha, och såg fram emot att få. Tog dom elva dagar att meddela att jag inte ens skulle få den???? Två dagar innan examensdagen! TASKIGT!
Är skitirriterad :|
-
-
Sen en annan sak. Får svår ångest när jag ska göra såna saker som att ha skolavslutning m.m. Så jag har gått och gruvat mig i flera, flera dagar nu. Och det är så sjukt att en sån enkel sak som att gå upp till en gympasal för skolavslutning, kan vara så himla svårt och känna hemskt :s  Har därför nu bestämt mig för att inte gå dit. Tråkigt, men då kan jag släppa detta iallafall och slippa tvinga mig själv och må dåligt.
-
Ska nu leta genom garderoben för att finna något annat fint att bära, och så ska jag fira sommaren på både torsdags kväll och fredagen sen då, istället. Typ. Vet inte riktigt än. Det löser sig nog iallafall, hoppas jag =)



Kom ihåg mig?