opepp på livet

HIMLA roligt livet blev nu då plötsligt... Inte riktigt va.
Vad jättekul det känns att ens hår redan håller på att..braka ihop. (kom inte på nåt bättre ord).
Det är endast NIO dagar sedan som jag fixade mitt hår med ny hårförläning och färgade blått och lila. Nu, en vecka senare, så har nästan hela hårförläningen glidit ur och nästan all den blåa färgen är grön!! Och när alla hårslingor (hårförlänging) har åkt ur, så har jag endast blå färg kvar eftersom den lila färgen endast finns på löshåret för skulle bara färga topparna. Så nu sitter jag här, med kort hår, blå färg som håller på att bli grön. Känner mig ofräsch, ful och less! Haha, kan man blir mer deppad? Känns bara ledsamt just nu. Har fått bekräftat att denna sommar kommer suga lika mycket som de fyra senaste. Varför? För alla människor jag tycker om envisas med att åka bort eller inte höra av sig till mig längre. Och p.g.a. min panikångest så har jag NOLL lust att försöka ta kontakt med nya människor. Så jag vet vad jag kommer göra hela sommaren...sitta hemma,ensam. Haha..
Håret såg fräscht ut de första dagarna iaf ;/ WHY YOU NOT SAMMARBETA MED MIG LÄNGRE?

skulle vara kul att hitta på något med dig i sommar! Längesedan vi sågs :)




Kom ihåg mig?