Min cover av "The A Team"

Eftersom jag älskar den här låten så mycket, så gjorde jag min egna cover av den. Tyvärr kunde jag inte texten så bra, så var tvungen att sitta och läsa från skärmen haha.
-
herregud, vet inte varför jag gör det här egentligen haha..

jätteduktig är du linn! =)

oj, du borde satsa på sången! sjukt duktig (:

Ida

gud vad fint du sjunger! och ditt hår var bland de finaste jag sett! :o

re; Ja alltså dom som äger webshopen bor typ i göteborg haha ;*

Sv: Ja ^^ Är allt bra med dig? :)

sv: Tack så himla mycket ! :D Jo :) Jag tänkte det men vad vill ni veta för fototips då ? :)

Sv. Jepp, okej va synd! Allt bra i dag? :)

Sv: Jag är lite dålig på att förklara men det är en person som hjälper barn och ungdomar att bryta ens isolering om man har lite svårt för att komma ut eller att vara social. Det är en vanlig person som inte behöver någon speciell utbildning men som är engagerad av sig. :)



Jag ser det som en vän som tar mer hänsyn åt mina problem och som lyssnar mer på just mina krav och önskemål.

Sv: Det ända sättet jag känner till är att söka det genom LSS, men det kanske går att fixa på andra sätt. Tror att det är igenom kommunen i alla fall. :o



Det var den också! :)

Gud va fint du sjunger! : >

Jag orkar inte att du både är otroligt vacker och kan sjunga! Avundsjuk!

Fint du sjunger :)

Gud vad fint du sjunger. Hade jag haft bröllop el liknande på gång så hade jag anlitat dig att komma och sjunga :)




Kom ihåg mig?