Fantastiska jag?

Vill börja med att säga; TACK Moa. Du är helt fantastisk! Vet inte vad jag skulle gjort utan dig!<3
-
Tro mig när jag säger att det finns dagar då allting bara plötsligt vänder. Om du har en dålig dag, eller flera dåliga dagar på raken, då du känner dig fast och tror att det kommer vara så hela tiden - tänk att det då måste vända. Har man det lite sämre ett tag så kan det ju bara vända? Har du en dålig dag så kan inte nästa bli sämre. Det brukar alltid vända. Tänk på det.

-
Idag är en sån dag då det vände för mig. Igår satt jag hemma, med hjärtklappningar och ångest. Under helgen blev man ett vrak och fick panik inför sommaren då det slog mig att denna sommar kommer bli lika dålig som de fyra senaste. Och vad beror det på? Jo, min dumma,dumma panikångest! Den förstör alltihop! Men nu iår, tänker jag inte låta den bestämma över mig. Iallafall inte helt! Visst, jag är inte redo för att kasta mig iväg på äventyr eller ta kontakt med nya människor. Dit har jag inte nått än. MEN jag tänker inte låta mig själv sitta hemma med ångest hela sommarlovet. Så alla mina fina vänner, om ni är hemma i sommar - HÖR AV ER!  Det är väldigt få människor jag känner mig trygg med och som jag kan vara med utan att få panikångest. Men ni som fortfarande finns där och som jag brukade umgås med de senaste åren - det är er jag behöver.
-
Så.. idag vaknade jag upp, utvilad. Gjorde klart fyra skolarbeten, pluggade till prov och sedan begav mig ut och joggade i en halv timme. Tog även med mig kameran, så bilder kommer i morgon. VART kom den energin ifrån? :O Så tro mig. En dag vänder det. Även om det bara varar några dagar..
-
Fick en liten belöning av mina föräldrar för att jag kämpat på så bra idag. Två underbara ljus! Vill äta upp dom!
Luktar som att man bokstavligen ligger på en strand på Bahamas. Och den andra luktar som vaniljglass så jag har slickat på den! Haha nej men man vill äta den :)

moa

<3

Hej!

Jag är med som kandidat i Miss Universe Sweden.

Om du vill rösta på mej så skulle det betyda så oerhört mycket :)

Skriv gärna på min blogg att du röstat så jag set att det var du :)



Här röstar man: http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/166/Lina_Holgersson




Kom ihåg mig?