"Städa städa varje fredá och vid varje kul, för dé tycker já är kul"

Tror det var så pippi's städar låt gick..(min titel). haha
 
Vet ni vad jag gjort idag? Städat! Plockar undan inför flytten. Har idag fyllt ännu två lådor med saker. Har även börjat packa ner kläder som jag är säker på att jag inte kommer att använda. Jag insåg att jag kommer behöva minst tre hela flyttkartonger för alla mina kläder. Jag måste få kläder sålda! Jag har fotat kläderna idag, så kommer börja lägga upp bilder när som helst på kläder jag säljer. Så om ni är intresserade så kan ni ju hålla koll :)
 
Efter vi städat så åkte vi på restaurang och käkade. Sen förbi affären där jag äntligen kunde köpa nutella, en tidning och hårfärg. Fin kombination haha. Så ska färga håret nån dag också. :)
 
Today

Åh, du är så fin i håret Linn! :)

Har även gjort dig till ett bloggtips hos mig, hoppas det var lugnt! (:

Fin!

moa

Finaste vännen? JA!

jätte blogg vill du göra blogloving byte?kram




Kom ihåg mig?