Justin Bieber om nio månader!

Okej, nu ska ni få höra om min hektiska morgon. Var vaken sen 08:00 i morse. 08:30 var jag vid ticnet. Kom in i kön 08:40. Biljetterna släpptes sen klockan 9. Efter att väntat i kö i ca 35 minuter så kom vi äntligen fram. Det var KAOS! Folk bokade biljetter samtidigt så först såg de ut att finnas biljetter, och sen när man tryckte så fanns det inte kvar. Så alla biljetterna var borta efter endast 40 min. Var många bevsikna Beliebers, så slängde dom in en extra konsert som skulle vara dagen efter. Så bara 30 min senare så slängde dom in helt nya biljetter igen! Så då gick jag, syrran och mamma in på tre olika datorer för att kunna få biljetter. Efter lååång kö, mycket väntad, system som kraschade några minuter och över 100 samtal till ticnet (bokstavligen) så kom vi på ticnet för att beställa biljett. Så nu är det klart! Den 23e april 2013 åker jag till Globen och ser Mr Bieber! Hell yeah (Y) Överlycklig!
 



Kom ihåg mig?