En onödig lista

Var inne på Nillananic.blogg.se och snodde en lista då jag ändå inte hade något bättre för mig..
Om du läser hela så får du en puss!

 

Vad åt du till middag senast? 
hemmagjord kycklingsallad.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? 
Folk pratar väl bakom allas ryggar?

Vilken film kan du alla replikerna till?
Mean girls och Hitta Nemo!

Vad har du med dig in på bion?
Dricka och ibland popcorn (Y)


Har du en blogg?
nä?


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

åh vad jobbig fråga..
snäll, har humor och sånt?


När sov du senast på golvet?

Nån natt då jag inte kunde sova så låg och vände och vred och provade sova på alla möjliga ställen..


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Ett dygn typ. Är alltid trött

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jag hatar när andra särskriver eller skriver fel på superlätta ord. Men jag ska inte klaga på andra då jag typ har dyslexi och skriver fel själv.

Vad var det senaste du åt?
Middagen som bestod av kycklingsallad, pasta och fetaost

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
aldrig-i-livet!


Tycker du om att krama folk?

I surely do!


Vad är du allergisk mot?

Gräs, hö, spån, katter, hästar och vissa hundar.

Det roligaste jobbet du haft/har?
Bara haft ett, men det var troligen bland det bästa man kan ha.
Djurskötare på ett zoo! 


Har du körkort och egen bil?
Nee har liksom inte hunnit övningsköra så mycket än..
men det kommer! om kanske nåt år eller nåt.


När grät du senast?
När jag såg filmen "Never say never"......... :| o_O
I cry every time!


Vad har du på dig just nu?
Vit tröja och leopard-shorts. Smäxigt


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
NUTELLE! fyfan vad jag varit sugen på det länge


Vilket humör är du på? 
Glad men trött!


Vad ville du, som liten bli när du blev stor? 
Oj många saker. Busschaufför, delfinskötare, popartist och dansare.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?
Har bara varit patient typ två gånger, och det var när jag var 6 år gammal och hade dubbelsidig lunginflammation. 
Var sjuk nästan hela första året i skolan..


Har du någonsin sportat?

Ja? Vem har aldrig?


Vad finns alltid i din handväska?

Pengar, tuggummi, mobil, solbrillor och sånt. 
Brukar faktiskt inte släpa med mig så mycket saker.


Har du piercing eller tatuering?

Tre i öronen, två i läppen och en i naveln - så ja!


Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask?
Bruna ögon!!

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång?
Noppeeee


Hamburgare eller pizza?
 
Cheeseburgare fooor laajf<3


Kött eller fisk?
Kött


Hund eller katt?
Hund! hatar katter..


McDonalds eller MAX?

Donken<3

Vin eller Öl?
inget av de?


Charter- eller skidsemester?
Charter


Sverige eller Utlandet?
Utlandet!


Sommar eller vinter?
Sommar!


Bil eller buss?
Bil. hatar bussar!




Kom ihåg mig?