skitjobbig dag

Vad kan jag säga om dagen..? Fruktansvärd konstig. Panikångest och attacker. Har aldrig varit med om sån ångest förut och aldrig på skolan! Ångesten kom redan på bussen och tillslut var den så hemsk så var tvungen att kliva av. Trodde det skulle bli bättre när jag kom till skolan, men det blev bara värre. Hela kroppen skakade helt okontrollerat, kunde inte röra mig, kunde knappt prata. Skakade och mådde så fruktansvärt illa. Helt okontrollerat så kom tårar och kunde inte ens stoppa det. Vad i hela friden hände??! Aldrig upplevt sån ångest. Den gick inte över förrän 1,5 timme senare. Ville bara fly därifrån. Går inte att beskriva hur panikångest funkar om man inte upplevt det. Det var iallafall obeskrivligt obehagligt och jag hoppas jag slipper uppleva det igen.
Vill tacka min helt otroligt underbara vän Moa som kom till skolan (fast hon egentligen inte hade tänkt och gå) och stöttade mig så tog mig igenom "attacken".  Stod ändå ut hela dagen så det var ju ett steg åt rätt håll.

Enda sättet att övervinna ångesten är att jobba emot den.


Nu ska jag krypa ner under täcket, för hela kroppen värker. Vill.aldrig.någonsin.uppleva.denna.dag.igen.

En bild jag fotade i somras. Värme<3

moa

Du är världens bästa och jag älskar dig <3

Du var så himla, himla duktig och stark idag!




Kom ihåg mig?